Dislipidemie

Anomalie a nivelului de lipide din sange, Dislipidemiile sau  Hiperlipidemiile (cresterea nivelului de lipide sangvine) sunt reprezentate, in principal, prin ipercolesterolemie, hipermicronemie si hipetrigliceridemie. Tratamentul consta dintr-un regim alimentar si, la nevoie, se bazeaza pe luarea de medicamente zise hipolipidemiante.

Scaderea nivelului de lipide sangvine se datoreste in principal unui regim alimentar inadecvat.

Regimul alimentar corect, combinat cu un stil de viata sanatos (in care exercitiile fizice sunt foarte importante) poate reduce semnificativ riscul de aparitie a bolilor cardiace, coronariene, a infarctului miocardic si accidentelor vasculare cerebrale.

Despre ce alimente trebuie sa mancati cititi mai departe in regimul pentru dislipidemie despre:

Regim dislipidemie-indicatii

Alimente permiseAlimente interzise

Regim diabet

    Un gând despre &8222;Dislipidemie&8221;

    1. Buna seara,
      Sunt Beatrice Cioba,fina dr.Ina Moldovan si am fost in aceasta seara, impreuna cu mama mea si cu baietelul meu, la dumneavostra.Cum am ajuns acasa am si intrat pe site-ul dumnevoastra in dorinta de a citi ce ati scris aici si in dorinta de a va multumi inca o data pentru atentia,amabilitatea si rabdarea dumneavoastra cu mama…cu noi…
      Marturisesc ca pana la dumneavoastra n-am intalnit un medic cu aceasta capacitate de a stabili interdependente si relationari intre diferitele organe,simptome sau tipuri de afectiuni,in demersul necesar stabilirii unui diagnostic real si in consecinta, a unui tratament eficient si pliabil nu numai bolii,ci si bolnavului aflat in fata dumneavoastra…Intr-adevar profesionalismul si competenta dumneavoastra sunt de execeptie iar pacientii dumneavoastra se pot considera a fi unii privilegiati.
      Ca si copil mi-ati dat linistea ca mama mea se afla in mainile unui medic deosebit iar ca jurnalist voi incerca sa va obtin sprijinul pentru ca lumea sa cunoasca pe acei medici care intr-adevar fac cinste acestei atat de nobile profesii…
      Si eu si mama am plecat de la dumneavoastra cu o mare multumire in suflet si cu increderea ca, urmand ad-literam indicatiile dumneavoastra, putem sa dam ani vietii noastre si viata anilor nostri…

      Cu stima si multumiri,
      Mihaela si Beatrice Cioba

    Lasă un răspuns

